close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד לבחור מקרר תעשייתי למסעדה?

מערכת שורשו אב, תשפ27/07/2020

מקרר תעשייתי הינו מקרר המשמש לצורך מסחרי ואחראי על שימור המזון בקירור המיועד למסעדות, למרכולים ולמעדניות

תגיות:
ההבדלים בין הסוגים השונים של המקררים התעשייתיים
אם התחדשתם בשיפוץ המסעדה או אתם עוסקים בהליך הקמתה של מסעדת החלומות שלכם, אתם בוודאי מכירים מקרוב את האתגר העומד בפניכם ברכישת הציוד וארגון המסעדה, תוך עמידה בכל התקנות והחוקים אשר נוגעים לבריאות הציבור בכל נושא השמירה על היגיינת העובדים והסועדים. לנושא אחסון המזון היבש והטרי ובחירה נכונה של מקררים ומקפיאים חשיבות גבוהה לפעילות תקינה של המסעדה, ולכן יש לבחון מהו סוג המקרר והמקפיא הדרוש לכם. בחינה מעמיקה של כל הצרכים והדרישות שלכם תסייע לכם לבחור את המקרר אשר יעמוד בכל הדרישות
והמטרות לשמן הוא מיועד ויהיה מתאים בדיוק עבורכם.

כך תבחרו נכון מקרר תעשייתי למסעדה שלכם
קיימות אופציות רבות כיום בשוק לפתרונות קירור מזון וסוגים שונים של מקררים ומקפיאים תעשייתיים. מומלץ לבחון מקרוב את כל הסוגים על מנת לבצע את הבחירה הנכונה עבורכם. טרם הרכישה בדקו את הקריטריונים השונים והם אלו שיסייעו לכם להבין לאיזה סוג של מקרר תעשייתי אתם זקוקים.

מה הצורך שלכם? על איזה צורך המקרר התעשייתי חייב לענות? האם מדובר במקרר אשר מיועד לתצוגה? אילו מזונות המקרר יכיל? ירקות, פירות, דגים או מוצרי חלב? לפני שאתם ניגשים לבחור מקרר תעשייתי ענו על השאלות האלו ובעזרתם כבר תוכלו להתכוונן למקרר הרלוונטי עבורכם.

בדקו את רמת האמינות והאחריות מקרר תעשייתי המיועד למסעדה חייב להיות מקרר איכותי אשר יישאר אתכם לאורך שנים. ברכישת המקרר שימו לב לחברה ממנה אתם מזמינים ובדקו את תקופת האחריות, חשוב לבחור מקרר עם אחריות לשנים רבות מחברה מוכרת, על מנת שתהיה לכם כתובת ומענה בכל מקרה של תקלה ובעיה.

בחנו את גודל המקרר אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא גודל המקרר, חשוב לבחור מקרר שיוכל להכיל את כל המוצרים ויהיה בעל יכולת קירור המתאימה לסוג המזון אותו הוא יכיל. מומלץ לבחור מקרר שיש לו אקסטרה מקום למקרה שתרצו להוסיף מוצרים נוספים ולוודא את התאמת המקרר לחלל המסעדה או החנות.

התאמת המקרר לסוג המזון לסוגים שונים של מזונות מתאימה עוצמת קירור שונה, לכן חשבו מראש מה הם סוג המוצרים אותם אתם מכניסים לקירור ובהתאם לכך בחרו מקרר אשר עוצמת הקירור שלו מתאימה באופן מדויק לסוג המוצרים שלכם.

בחירת מקרר לפי המיקום המיועד המקררים התעשייתיים מתחלקים ל-2 סוגים, מקרר המיועד לתצוגה ומקרר המיועד אך ורק לאחסון. מקרר התצוגה מעבר לתפקידו הפונקציונאלי נועד להציג את האוכל באופן מפתה, כך שימשוך את עיניהם של הלקוחות ויגרום להם לרצות לטעום ולהזמין את האוכל שהוא מציג. לעומת זאת המקרר מהסוג השני מיועד לאחסון בלבד ומתמקד במענה על הצרכים הפונקציונליים בלבד ללא התחשבות בנראות החיצונית.

לאחר שבחנתם את כל ההיבטים ואת החברות השונות, תוכלו לעשות בחירה מושכלת ולרכוש מקרר תעשייתי איכותי, אשר עונה על כל הצרכים של העסק שלכם והמתאים ביותר עבורכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה